Heb je een klacht over onze producten of over onze service? Dat vinden wij natuurlijk erg vervelend. Op deze pagina staat meer informatie over onze klachtenprocedure. 

Deze pagina is gebaseerd op informatie uit de algemene voorwaarden (artikel 14) die op de Klachtenregeling van toepassing zijn. 

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch kan het voorkomen dat er een bestelling defect raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorgdragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@kinderboekenland.nl. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Tips ontvangen over kinderboeken?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief. 1 keer per maand houden we je op de hoogte met tips, nieuwe producten en meer. Je kunt je ieder moment weer uitschrijven.